Porządkowanie dodatków w grze

Czasami kiedy w naszym folderze Mods/Packages jest juz dużo zainstalowanych plików ".package" gra dlugo się ładuje lub bardzo powoli ładują się pliki w grze. Jest na to świetny sposób. Mianowicie można pliki skompresować przy pomocy programu "s3pe" (sims 3 package editor). Program ten można pobrać klikając Hosted by imgur.com.
Pamiętajcie też ,aby przed kompresją zeskanować pliki narzędziem Dashboard !

1. Tworzymy sobie folder roboczy o nazywamy go np. "Packages_s3pe" umieszczamy go gdziekolwiek np na pulpicie. W folderze tym umieszczamy zbiór plików ".package" Ja umieściłem dodatki ".package" głównie,włosy i ciuchy razem w tym folderze (Nie kompresujcie Modów typu Nraas ,Awesome Mod ,Magii ,Dextera i innych najlepiej żadnych) czyli pliki o wielkości 268MB (Nie przekraczajcie 300 MB tworząc taką kompresję) Patrz zdjęcie poniżej.

2. Otwieramy program "s3pe" i klikamy na "New" Patrz zdjęcie poniżej.

3. Klikamy na "Resource" Patrz zdjęcie poniżej.

4. Klikamy na "Import" i wybieramy "(EXPERIMENTAL) as dbc..." Patrz zdjęcie poniżej.

5. Kiedy pojawi się taki komunikat klikamy na "Please select an option" i zatwierdzamy klikając na "I have read the text above and do understand" Patrz zdjęcie poniżej.

6. Następnie pojawi się wyszukiwarka gdzie wyszukacie swój folder roboczy w moim przypadku "Packages_s3pe". Nastepnie otwieracie folder i zaznaczacie wszystkie pliki ,które chcecie skompresować.
Nastepnie zatwierdzacie kikajac na "OPEN" Patrz zdjęcie poniżej.

7. Pojawi się okno i klikacie na "NO" Patrz zdjęcie poniżej.

8. Teraz pliki muszą się załadować więc to może chwilkę potrwać. Kiedy już pliki się załadują klikacie na "File" , wybieracie "Save as..." Patrz zdjęcie poniżej.

9. Gdy pojawi się okno wybieracie lokalizację gdzie ma się zapisać Wasz skompresowany plik ja pozostawiłem tą sama lokalizację gdzie są moje pliki ".package" na dole w okienku wpisujecie nazwę,( ja wpisałem "Caly_pakiet_cas" ) i zatwierdzacie klikając "SAVE" Patrz zdjęcie poniżej.

10. Teraz pliki muszą się skompresować do postaci jednego pliku co może zająć dłuższą chwilę więc bądźcie cierpliwi to też jest uzależnione od sprzętu na jakim pracujecie. Kiedy już pliki się skompresują Zamykacie program "s3pe" i odszukujecie swój skompresowany plik ".package" w Waszym folderze roboczym a powinien wyglądać on tak jak na zdjęciu poniżej:

I to na tyle teraz plik jest gotowy do wklejenia do folderu Mods/Packages w waszej grze. Teraz elementy w grze będą o wiele szybciej się ładować w grze a sama gra będzie się szybciej wczytywać i reagować.

3 komentarze:

Unknown pisze...

Czy ten scalony pakiet modów będzie widoczny w launcherze gry ? Proszę o odpowiedź.

Unknown pisze...

Gra w ogóle nie widzi mi spakowanych plików packages, launcher także więc nie mam możliwości ich zainstalować. Czy w folderze mods muszą być także te pliki, które kompresowałam czy tylko sam skompresowany plik ?

lapidarna pisze...

Agata Kaczyńska, pliki packages nigdy nie pokazują się w Launcherze. Pokazują się jedynie .sims3pack.

Prześlij komentarz